Boring.

Nu sitter jag här, med en välförtjänt paus från pluggandet. Fyfan för läxor just idag.
Har gjort klart matteläxan, so-läxan, svenska läxan, naturkunskapen, engelska läxan. Och har nu bara tyska läxan kvar. Snark.

Ramlade precis och slog mig framför tvn i vardasrummet, det var halt så jag snubblade bakåt , slog i knät, bakhuvudet och armbågarna, handleden gör också ont hela vägen ut i tummen och de ända som någon la märke till var att det lät som fan i vardagsrummet. Ingen frågade hur det gick med mig, ingen sa nåt om mig, ingenting. Varför märker ingen att man är skadad?

Och jag har inte skrattat en ända gång idag, slå den någon? :)
Man kan väl säga att mitt humör idag är sådär.

Nix nu ska jag ägna mig åt att lära mig räkna till 30 på tyska. einundzwanzig


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0