DAGENS HÖJDPUNKTER

1. Jag var hos optikern så frågade hon "Ser du den här raden då?"
Ja sa jag " K Z F N"
"Bra bra, det är nästan överkurs" så fortsätter vi, sedan byter hon till samma igen "Nudå, ser du den här?"
"Ja, K Z F N " rabblade jag på.
Så sneglade hon på mig "Såg du verkligen det där eller hade du lärt dig det utantill?"
"Jag kommer väl typ ihåg det utantill ..."

2. Jag och Sandra skojade påvägen till bilen så sa jag
"Mamma, vad e det där? Kan vi ta med den hem??!"
Sen la Sandra till
"Mamma vad e det där? Jag vet vad de ee"

3. Sandras och mitt skämt
"Asså mamma ville inte att jag skulle ha på mig den här tröjan, vet ni vad jag gjorde?"
"Tog på dig den?"
"Aaa hur visste du det?!?!"


--

Kommentarer
Postat av: empi

Hih, nej men det är lugnt :D! <3333333333333

2008-09-25 @ 04:00:56
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0