Datorkunskap..

Nu sitter jag här och lyssnar absolut inte på vad min datorkunskaps lärare säger.. bra va? 
Han står liksom och förklarar hur man sparar en fil så jag orkar inte lägga ner hörsel på att lyssna på det. För det känns ganska naturligt för mig att veta hur man sparar en word-fil...

Sitter hellre och längtar mig iväg tills senare ikväll, enligt två horoskop så ska det vara mycket mys och romantik för min del ikväll så jag känner mig taggad för att ta reda på saken. Kanske kanske..

Ska umgås med Sandra, Dennis och Matte tror jag och det blir nog trevligt, vi brukar hitta på saker så jag är inte orolig. :)


Nej nu ska jag låtsas lyssna på vad han säger i en timme till!

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0