Fjoink!

Idag är det Tisdag, dvs min lediga dag! Men eftersom att Philip skulle jävlas med mig så jag blev elevrådsrepresentant så måste jag gå till skolan idag. Great.
Men det ska man väl överleva!?

Annat smått info;
Jag har bytit språkval igen, tillbaka till tyskan. Och nu har jag missat tre lektioner så jag måste lära mig räkna till 30 ganska omgående...Great det med!

Förut har jag gått med två halskedjor runt halsen, den ena med ett hjärta på och den andra med ett kors på. Men idag böt jag ut och satte båda två på en kedja vilket betyder att jag har tro och kärlek, men fanimej inget hopp! Man kan säga att "tron och kärleken dansar hand i hand medan hoppet är någon annanstans"

Mycket intressant? ..

Nix. nu ska jag lyssna på Norlie - Abstrakt kärlek, sen ska jag drömma mig iväg nånstans mot skolans håll lagom till klockan 9!
Och där ska jag vakna med ett duns och inse att allt bara var en dålig dröm :)


//FiloSofia


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0