HAHAHA <3

Hahah, ursäkta mig men jag pratade just med Busen och hon har lite problem med sin nya katt, haha xD
Katterna kommer tydligen inte överrens och Busens katt "Kendra" är en bitch mot den andra katten. Dessutom bajsar dom i hennes säng, skadeglädje är den bästa glädjen.

Idag var jag uppe i Valsta och lämnade in ett papper så att jag ska få ett bankomatkort hos Ica, very nice! Hahha så när jag och mamma skulle ställa oss i kön så ställde sig en annan kärring före oss, fast hon egentligen inte skulle. Sen öppnades en ny kassa så sprang hon dit så viskade mamma i mitt öra "Nu måst vi komma före" så jag ställde mig vid kassan, redo att packa varor i max fart. HAHA vi hann precis före henne å både hon och jag påpekade det samtidigt! :D "Jävlar vad fort det gick!" ;)

Och idag kom pappa hem med en kräm för ansiktet so, it's goodbye to blackheads (Inte ett dugg rasistiskt?) 


--

Kommentarer
Postat av: Rojano

hahaha sen tröttna besse på söta lilla underbara kendra,

OCH NU ÄR HON MIIIN :D:D:D:D

2008-09-27 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0