Hairy woman goes.. Still hairy!

Dagens vistelse i plugget blev inte speciellt långvarig, en kvart ungefär. Jag led av magont som aldrig förr och den håller fortfarande i sig, ingen jävla aning om varför! :( En treo och två alvedon senare, same old shit. Jävlarns.

Aja, tydligen så var både Dennis och Sandra hemma idag, så jag har haft det ganska chill. Jag och syrran fick för oss att gå till frissan för vi båda två ville förändra oss litegrann. Så jag ringde dit och vi droppade in där vid halv 2, och nu är håret lite kortare. Haha jag är så besatt av mitt hår att 3 centimeter kortare känns som en halv meter, haha. Men skillnaden är så liten så jag tror inte att en jävel kommer märka någon skillnad ;)
Jag älskar det nu i alla fall, nu är det uppklippt mera och lite lite kortare men mycket friskare. <3 My hair.

Imorgon är det fredag, och då jävla blir det drag! Har en bra känsla för hur det kommer vara så jag hoppas att jag har rätt. Brukar i och för sig ha rätt så.
Nu ska jag lägga mig på soffan och se på tv och hoppas på att min magont ger med sig för det här är fan inte kul nånstans!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0