Love u guys!

" Känslan går över, men vad gör det när skadan redan är skedd?"

Mjau, en härlig helg har det varit. Jag tänkte att jag inte orkade grina längre, så jag drog med mig Alleballeballe ut i skokloster hela helgen. Så fick hon träffa sin ... vad det nu är :)

Åh det var härligt att andas in frisk luft och bara vara för ett tag,och få umgås med de människorna som man mår absolut bäst bland och det smittade av sig, jag kände mig jätte lycklig där. Inga problem liksom. Jag, Donya och Alleballeballe satt och flummade med min webcamera på datorn också, en jävla massa knasiga bilder blev det hahah <3
Vi satt och rökte vattenpipa 24/7 också haha, hela tiden var vattenpipan igång och Donyas och Niclas husvagn kallar dom för Flummkullen och det är fasen precis vad det är.
Och jag och Alleballeballe satt en stund på bryggan och diskuterade, det var jätte trevligt. Så åt vi god mat och jag rensade svamp som Beatrice ska få sen när jag träffar henne någon dag här snart tänkte jag :)
Ååååh en grej till som jag höll på att glömma, för några somrar sen så stod jag i kiosken på campingen och tjuvläste lite ur en bok, jag hann typ läsa 3-4 kapitel ur den. Så jag nämnde lite ur handlingen för Jimmy som jobbar i kiosken, tror ni inte att han hittar boken och kommer med den till mig dagen efter sen? :)



Och mobilen är tillbaka, har dock inga nummer förutom de få som jag har fått, så det är lite frustrerande! Annars är allt ok!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0