Najs/Äckligt/Kul/Mys.

Idag var jag hos Busen, hon har ju flyttat nu!
Det var skit fint där, jag tror hon kommer trivas. Men det var lite problem, för det första så hade kattungen försvunnit och henne hittade vi UNDER badkaret så vi försökte få ut Tikila (eller hur det stavas) med en golvmopp men det gick inge vidare så vi väntade tills Tikila skulle komma ut därifrån självmant. Och efter en stund kom hon ut och sprang och gömde sig någon annanstans.

Sen blev vi hungriga och skulle äta typisk "Sappe Besse mat" dvs potatisbullar "kroketter" eller nåt sånt heter det, Besse skulle såklart spejsa till det med sås och skit. HAHAHHA men vet ni vad?
När vi skulle öppna ugnen så låg det redan en plåt där, med pommes i. OCH DET HADE MÖGLAT! Det var alltså ett lager med vitt/grått skumm som var ungefär en decimeter högt! SÅ JÄVLA VIDRIGT! Det hade alltså Angelika lämnat kvar där, så vi fottade det så fick Busen ta bort det och det var så jäkla vidrigt så jag får rysningar av bara tanken.

Aja anyways, sedan satte vi oss i vardagsrummet och tittade på oc och snackade blajja, och Busens telefon ringde hela tiden as jobbigt var det. Haha aja, imorrn är det fotografering och eftersom att jag kan gå igen (efter att jag stukade foten) så ska jag dit. Hatar fotograferingar.


--


Kommentarer
Postat av: BUSEN

Tequila!



HAHA

visade angelika, matteus hade stoppad in dom innan han flyttade. vet ej varför (:

2008-09-23 @ 17:05:10
Postat av: Sophia N

Hahhaa knas!

2008-09-23 @ 19:05:25
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0