Not ready for goodbye yet.

Jag förstår mig inte på dig Ida? Jag sa precis vad jag tyckte och kände men det sket du ju i ...

Kvällen har varit bra, vi åkte först jag, Sandra och Dennis till Väsby hem till Matte och vi träffade hans hund och så fick jag äntligen se hur lika Matte och hans brorsa är, det var lite läskigt faktiskt! :)
Blablabla, vi åkte hit och dit och åt mat där blablabla, Sandra kände sig sjuk så vi skjussa hem henne så fortsatte jag, Dennis och Matte att "partaja" med de andra killarna. Då menar jag att jag var enda tjejen. Det blev mycket kuk fitta snack kan jag ju säga! Men det var kul att vara "kille för en kväll" och höra hur killarna höll på och snackade och hur dom beter sig när inga tjejer är närvarande (eftersom de glömde bort lilla mig ibland). Vi åkte bil fram och tillbaka hela kvällen och gjorde egentligen inte ett piss, men tiden gick i alla fall. Och nu sitter jag här och väntar på att Dennis och Matte ska komma tillbaka från garaget så att man kan låsa och gå och lägga sig!

Snipp snapp snutt. Så var denna kvällen slutt!
Gratulerar till ett år syrran och Dennis!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0