På torsdag har David funnits i ett år! <3

Gääsp, nu ska jag strax hopp i sängen och sova :)
Imorgon är det fre....onsdag, men vi har ju ingen skola på torsdag och fredag så tekniskt sett så är det fredag imorgon. Och vad jag har hört så har vi teori på gymnastiken så jag tänker inte ta med mig gympa kläder, för det låter onödigt om man ska ha teori, visst?

Idag är ju plugg dag för mig, så jag drog med mig datorn när vi skulle iväg till "det hemliga mötstället ala raggarklubben". Det var nice, tills jag insåg att jag ju inte har internet och därför inte kunde komma in på sidan där so arbetet fanns... så det blev en film istället.
Men sen dog batteriet.
Så då störde jag (i uppdrag från Sandra) Kim som höll på med sin skitbil, han hjälpte mig med typ 15 olika skravsladdar och tillslut fungerade det så det gick ut en lång sladd hela vägen in i Dennis koja (=bil). Så då kunde vi fortsätta titta på Lilja 4-ever, som är en hemsk film, samtidigt som Dennis höll på och svor i framsätet, haha det går verkligen aldrig som han har tänkt sig när det gäller hans bil. Lite sorgligt, men I love skadeglädje. 

Och jag och Sandra har gjort en ny variant av några låtar, som vi kanske lägger upp. Håll ögonen öppna på youtube!

Förhoppningsvis får jag träffa alla tjejerna i helgen, om planerna går som det ska och om man pallar trycket, som det så fint heter.... Om de blir av så ska de bli skojsigt i alla fall om det inte blir av, så blir det nog skojsigt ändå! ;D


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0