Pisdag

" It's not meant to be like this, not what I planned at all,
I don't want to feel like this, Yeah,
No it's not meant to be like this, not what I planned at all,
I don't want to feel like this,
so that makes it all your fault.
Inside out, upside-down twisting beside myself,
Stop that now; you're as close as it gets without touching me,
Oh now don't make it harder than it already is,
I feel a weakness coming on. "

Imogen heap - The walk <3

"Lediga tisdagen dagen idag :)"
Var i plugget sn snabbis, för jag skulle skriva klart ett brev som jag inte hade beskrivningarna på. Så jag tänkte att jag skulle få tag i Elsa innan hennes grupparbete hade börjat men, haha, hon hade kommit försent :) Så jag fick hjälp i alla fall. Men jag har ingen skol mail så nu är det lite problematiskt med hur jag ska kunna få iväg breven, hahaha jag e så klantig, jag ska alltid slarva bort alla viktiga papper x)

Inatt var jag uppe till 2 och spelade Spore alltså jag förstår inte varför jag spelar för jag sitter och tänker typ "Varför spelar jag det här är ju as tråkigt?" så får jag ett larm "planeten Firifux är under attack åk dit genast" och då har jag glömt vad jag precis tänkte. Jälla nörd jag e..


--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0