Prosit!

Usch inatt fick jag gå upp igen och ta en alvedon pga magont (IGEN)
Och inte blev det bättre sen på morgonen heller, snor rinnandes ur näsborrarna som två vattenkranar, en hals som kändes svullen och ont i öronen. Förmodligen också en förhöjd temp. Men men, ville inte missa mera av Tyskan så jag tog mig till plugget ändå. Ångrade mig sen ska jag säga.

Lärarn sa att jag såg förjävlig ut. Tack, precis vad jag ville höra.
Men dagen var rätt kul ändå för jag och Philip dampade rätt mycket. Dvs, gjorde rätt mycket sjuka grejer som ingen verkar ha förståelse för! Men vad gör det?

Jaha, efter skolan så gick jag till Beatrice, hon bjöd på mat så jag tog min favorit macka med kyckling i Vad nu den heter..(Pocatcha?)
Vi satt där jätte länge jag Beatrice och Bella och snackade strunt hur länge somhelst. Det var verkligen jätte trevligt och bra på alla sätt att få träffa henne igen!

Efter att vi "fikat" klart så drog vi hem till Beatrice och Bella vi satt och pratade ännu mera, jag fick också låna en tampong som jag stoppade i ena näsborren för att förhindra snoret från att rinna ut (nu har min näsborre svällt upp lite men jag hoppas att det hinner gå ner tills imorgon)
Sen kom också Alexandra en stund och snackade ännu lite mer skit med oss!

Tillslut hade klockan sprungit iväg så jag sprang också iväg hemåt och nu sitter jag här i min pyamas och bloggar. Har precis nyst ut en stor snorklump på golvet som jag fick torka upp. Jävla förkylning!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0