Sömndag

Ännu en helg till arkivet. Nu är det bara att vänta på nästa helg då.
igår var jag hos Malin hela dagen eftersom att syster och Dennis firade ett år tillsammans och då var det tydligen inte så passande att jag var hemma... Det kan man kanske förstå.

Så jag var då hos Malin hela dagen, tog med mig min lilla mac och drog mig dit. Hade med mig endel sims spel som jag installerade på Malins burk, och efter många om och men så kom jag på hur jag skulle kunna fixa spelen på min mac men jag vet inte om jag ska göra det eller inte.. .Vi får se..
Jaha, jag och Malin blev hungriga så vi beställde hem pizza, det var as gott! Åt upp hela och det är ovanligt ;)
Sedan kom hela truppen dit, dvs Petsson, Madde, Danne och Andi .. Senare dök också Sandra och Dennis upp ett tag innan vi drog iväg med bilarna till Rosers/Väsby och gjorde egentligen inte ett skit, eller jo.. Vi köpte en festis och en mer :P haha
En väldigt fartfylld dag med andra ord..


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0