Trevligt trevligt!

Jaha, nu har även denna fredag passerat. Och fy fan vad kul jag hade igår, förmodligen lite för kul...
Aja, men det var mysigt värre och ännu bättre blev det när jag fick en påse med smirnoff i, helt utan förvarning! :D
 
Vi drog senare till Malin, jag, Sandra, Dennis och Matte och sedan dök resten av folket upp :) Det var nice, vi drack litegrann och chillade livet hann också fixa ett dataspel åt Malin. Sedan drog vi iväg i ett ex antal bilar.
Haha, vi stannade på jet för att Petsson skulle tanka, vem tror ni jag ser?! Jo, Mithilas pappa (om jag inte såg fel?) han var nattvandrare och det var ju bara att kasta sin dricka i någons hand och gömma sig som gällde för mig :D hahaha! Och ingen fattade vad jag gjorde när jag gick runt och gömde mig bakom Matte. Hihi.

A men vi åkte i alla fall vidare, så stannade vi allihopa på statoil, köpte korv gjorde vissa. Madde tallade lite på Petsson och Danne blev sur och började flirta med mig för att jävlas tillbaka. "Tjenare.. Jag har nåt där borta i min bil som du kan få se.. Har du något sällskap ikväll eller *äcklig blick*" Hahahha fyfan vad kul det var! :D

Sen tröttnade jag och min kavaljer på att vara på statoil, det gjorde de flesta andra också. Så vi fick skjuss hem jag och Matte. Vi var as trötta, men vi satt uppe en stund och tittade på tv tills ögonen gick i kors och tills Sandra och Dennis kom hem igen. Haha vi var som ett par oroliga föräldrar som "råkat somna på soffan för att just vakna när ungdomarna kommer hem" Haha.
Men sen gick även vi och la oss, och i morse dukade vi stor frukost i vardagsrummet och det var mysigt :)


--

Kommentarer
Postat av: SAA

Det lät mysigt med frukosten :)

2008-09-07 @ 16:07:37
URL: http://threebestfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0