Ändrade planer

"Väck mig. Nyp mig. Riv mig. Skrik i mitt öra. Dra i mig. Slå mig. Väck mig."



Mors!
Blev ingen camping för min del -Åkte hem med pappa istället. Han ville muntra upp mig med donken, det smakade skit. Hah..
Sen kom jag hem och blev glatt överraskad av att syster kommit hem och att både Dennis och Mattias(!) var här! Det var faktiskt jätte kul :)

Sen mötte jag Andreas och hamnade hos honom hela kvällen, vi låg i hans säng och tittade på film -Minns dock inte namnet på den! Men det var välla mysigt, filmen var hel knäpp. Vi skrattade fast det var så dåliga skämt. Han hade påsk-godis också men bara sånna där äckliga ägg kvar. Efter att jag ätit upp alla geléhallon dvs.

Det blev rätt sent, kom hem för en 10 minuter sen. Tänkte sova nu. Eller nåt.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0