Babbel

Jag kikade ut genom fönstret idag och såg en jäkla massa elever utanför. Kände igen några elever från min gamla skola OCH DÄR STOD HON! -Världens bästa lärare, min kära Ingrid. Min lärare i 9an som också gav mig mvg i alla so ämnen (hehe skryta lite). Det var jätte kul att få se henne igen, kära kära Ingrid..

Annars har det inte hänt något. Sitter och funtar på vad jag ska göra i helgen nu när mor och far åker, hihi. Kanske åka på en snabb tur utomlands? Dem behöver ju inte veta något, haha.

Skit snygg bild på mig. Inte ett dugg omgjord. Pure Beauty.. Haha!


Vill du träffa mig i helgen? Hör av dig! ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: eriksson

Vi kan umgås nån dag tycker jag .. jobbawr du imorn? Har redan frågat jag vet men komemr inte ihåg :O :)

2009-04-24 @ 13:42:26
URL: http://nannaeriksson.blogg.se/
Postat av: D

Hade inte varit helt fel

2009-04-24 @ 18:34:07
Postat av: Sophia N

Träffa mig då? :)

2009-04-24 @ 19:02:19
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0