Camping is the shit

Ut i skogen och härja! Det är vad jag ska göra, i alla fall en natt. Eftersom att jag tydligen skulle jobba på lördag (hade helt glömt bort det).. Men men, en natt är ju alltid något. Kul kul!
Skulle tro att vi kommer röka vattenpipa, sitta i solen och snacka, äta god mat och skratta! Ibland är det bra att umgås lite extra med familjen och bara chilla livet. Eller som jag och syrran säger: Chilling in the dilling!

Ska bli kul, eller har jag skrivit det tidigare? Bra isåfall att jag inte har ändrat åsikt, kan man ju tycka? 



Bilden hör egentligen inte hit, tänkte bara visa er hur pappa ser ut när han jagar kråkor. Varför man gör det det förstår jag inte riktigt men det finns ju logiska förklaringar till det mesta.. Någon idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0