En gäspig dag

Idag var jag så himla fåordig (titta Bella nu fick jag in det ordet igen), hur som helst jag var så himla fåordig idag vid middagen att min kära mor reagerade på det. Och då fick jag inte längre vara tyst. Klart man blir irriterad då? Ska jag sitta och prata om luft bara för att?..



Wello wello, idag har jag mest varit inne på mitt rum och gjort litegrann (inget som min mor lagt märke till heller) hon tror att jag inte gjort nånting. Men det har jag för att inte nämna tre omgångar i tvättmaskinen och min fin fina garderob!

Vi drog ut på promenad också men det vart väl lite misslyckat när vi hamnade på Ica sen? Hm.

Nu har jag precis varit ute med Krister en stund, han är fan helt jävla störd -På ett bra sätt!

Puss på er! Nu ska jag hoppa i sängen, har ni föresten märkt att Sökrutan är tillbaka? Nu kan ni söka på alla möjliga ord om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0