En helt onödig skoldag

Ja ni läste rätt "Finns sånna?" kanske ni frågar er? -Det gör det!

Idag hade vi dubbel pass i matte och det är ju viktigt men när man är så seg som jag (dessutom helt omotiverad att ens tänka) så går det inte sådär jätte bra. Det slutar med att jag sitter och klottrar i räknehäftet och hittar på egna lösningar på alla uppgifterna. Som idag då jag klippte ut en triangel från papperet och vek den och konstanterade att den andre triangeln var hälften så stor som den första. Istället för att visa det med en matematisk uträkning.

Och på detta -Två timmars genomgång på webdesignen. Då kan jag säga er att jag var helt någon annanstans, gjorde om här nu igen. Hope you guys enjoy it? Om inte så får jag väl byta om en sådär 2 veckor eller nåt.

Nåt annat kul:
Syrran står just nu och fladdrar med papper framför mig, angående handledarkurs i bilkörning som vi ska på, spännande kan man tycka, spännande Borde man tycka men jag finner det ganska trist -Har ingen lust att köra bil alls som jag känner. Haha. Busskort is the shit.

Annars händer det ingenting! Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: D

Nu funkar den igen Puh tur de; aha så en helt ointressant dag då? hehe ser du stavar fel ibland, någon som smittat dig? smile

2009-04-21 @ 15:09:12
Postat av: Bee

Love desigen!

2009-04-21 @ 18:49:07
URL: http://mandyshouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0