En helt vanlig onsdag

Kul att ni ville tycka till angående diskussionen. Mycket kloka svar. Nästa diskussion kommer nästa vecka. Tihi!

Jag håller ändå fast vid: Om det är rea eller ej, så sparar man ingenting eftersom att man fortfarande gör av med pengar. Det är ju omöjligt att Spara pengar om man gör av med pengar. Hehe.



Jag sitter just nu med fötterna på vardagsrumsbordet och med en godis påse bredvid mig. Eftersom att jag var så duktig som rörde på mig imorse (promenerade) så tyckte jag att jag skulle ha, hehe!
Köpte också en chipspåse till pappa, vettefan om han kommer uppskatta det om han nu varit i bastun/gymmet och tränat i ett par timmar och får komma hem till en chipspåse? Hm..

Nu ska jag börjar filura på en Hemsida till vår kampanj
-Mycket mycket koder som ska på plats!
Vi böt ämne till "Våga vara" som blir vår slogan, kampanjen handlar alltså om att man ska Våga vara sig själv och skita i alla dömmande människor som inte kan ta det att man faktiskt kan vara sig själv. Även om man klassas som "udda".
Tycker det är spännande projekt.. Hoppas det blir bra nu!

 





Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ät upp dig du de kan du behöva! tss du e rolig du

2009-04-22 @ 21:15:37
Postat av: Sophia N

Vadårå? Menar du att jag är tjock? Kom med nåt nytt. SUR

2009-04-23 @ 10:40:37
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0