Feeling the pain today

Deppig musik är terapi för mig. Älskar musik som säger ungefär exakt typ precis (jajamensan) det jag vill ha sagt. Men funkat ju bra även om man inte vill ha nåt sagt också.. Såklart!
Snart, haha okej om två timmar -Ska jag jobba! Vettetusan om jag orkar. Med en sådär, 3-4 timmars sömn bakom sig så är man inte världens piggaste men. Hey, de där äldre är ju ändå rätt sega! Så det ska inte bli så himla jobbigt. Om ingen gått och dött förstås.. Då kan det bli lite PAIN! Men peppar peppar *slå mig i huvudet* det tror jag inte, inte igen. Usch och fy. Sånt ska man inte tänka på. Inte lönt att grubbla på hemskheter. Hör ni det kära läsare? :) (Mithila! Haha!)






Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0