GäÄäÄäsp

Gud vad jag är trött. Orkade knappt upp ur sängen i morse, höll på att somna om men råkade slå mig själv i ansiktet med min arm så jag vaknade. Tur var väl det!

Idag står vår redovisning högst upp "Att göra listan" är inte ett dugg nervös, vi ska visa filmen och prata lite and that's it!

Sen får man ju se vad dagen ger, vet redan exakt vad som kommer ske. Min magkänsla vet alltid.. Lite tråkigt. För jag vet oftast om min vän kommer över som planerat eller ej, ibland har jag till och med planerat in nya planer för jag vet i förväg att min vän inte kommer dyka upp.. Skumt värre :)

Nu ska jag återgå till att göra ingenting!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din vän älskar dig

2009-04-03 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0