Gott humör

Sovit mellan 14:00 -17.30. Haha, skrev en lapp på min dörr till mitt rum "SOVER" men likt förbannat skulle mamma och pappa knacka ändå och väcka mig, suck... Men nu är jag piggelin!

Har precis smällt i mig några varma mackor. Trodde jag aldrig skulle bli hungrig igen efter mina nachos/tacos i skolan idag.. Mums! Inte nog med att jag åt upp min mat så satt jag hela tiden och snodde mat från Matte o. Hih.

Nu så händer det grejor ska ni veta! Det kommer över folk hit *vågen med mina två händer*. Röj, Måns, Alle och Haga kommer förbi senare. Och nu ska jag upp till valsta med Matte o lite snabbt. :)

Kul kul kul kul kul kul :D 
Här är Matte o's kommentar angående min kväll: Då katterna är borta så festar råttorna på bordet..




Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Matte....o

det ä klart att råtterna gör

2009-04-24 @ 22:21:49
Postat av: eriksson

Allright, ja eller hhur! ahah :D okejokej så bra puss.

2009-04-25 @ 01:20:20
URL: http://nannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0