Hemlig gästbloggare!

Mina damer och herrar, det är den hemliga anonyma kommenteraren som skriver. Jag har äntligen lyckats hacka mig in på Sophias blogg!

Det jag kan avslöja är att jag är en person som hänger i Sophias närmaste krets, dock är jag inte en av hennes alla offer(If you know what I mean)

Nu vore det ju extremt passande att lägga ut alla hemligheter jag fått reda på genom åren som Fias vän. Vilket faktist är väldigt många. Eftersom Sophia komiskt nog inte är så "secret" som hon utger sig för att vara, utan gärna delar med sig av sina hemligheter kan jag säga att jag vet väääldigt mycket om min älskade vän.
Men som den trogna vän jag är tänker jag inte hänga ut min kompis....idag iallafall.

Nej, men ärligt talat så det skulle jag aldrig göra! :)
Ska jag dra en beskrivning om Fia för er istället, från mitt egna perspektiv?

Sophia
Är nog den en av de bästa människorna i denna värld du kan välja att spendera din tid med. Något jag starkt rekommenderar! Hon är bra på så många sätt. Med risk för att detta kommer att låta lite pluttinuttigt, men Fia är en vän som man alltid blir lika glad av att se eller prata med. Hon är så speciel och lättsam, och har alltid något smart eller roligt att säga. Alltid när vi inte träffats på ett tag och sedan återses blir jag så glad av henne. Men Fia är också den person som jag har haft några av de djupaste diskussioner med. Eftersom hon är så filosofisk kan man lätt glida iväg från att prata om sex till att undra hur stort universum egentligen är. Det är precis så en vän ska vara tycker jag. En som min Fia!
Sophia du är min pyramidtjej!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0