Hemma igen

Varit hos systeryster hela dagen, packat grejor (hon ska ju flytta). Vi hade värsta teamwork'en! Jäklar vad med grejor hon har. Jag fick en massa glas och tallrikar också, skit bra! Om nu jag flyttar någongång dvs.

Förutom att packa så har vi kedjerökt vattenpipa haha, en sådär... 3 rundor? Och jag har också lekt fotograf och fotograferat träd, vet inte vad det är för träd men det är rosa blommor? Skit fint. Ska nog bli min nya header sen. Hm.. Massor med saker har hänt. Men för lite ork för att skriva ner det. Dessutom är det ointressant.


-Min kladdkake fanclub!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fash

I would like to join that club :)

2009-04-29 @ 09:09:34
URL: http://miamithisisme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0