I said what what in the butt

Jag pratade precis med Fashion i telefon, hon var ute på pw. Får liite skuldkänslor för att jag bara ligger här hela dagarna och degar nu för tiden. Ska ut med cykeln nån dag känner jag. Eller gå kanske. Fort -Jogga kanske?
Har ingen motivation just nu, därför gör jag det inte. Man gör ju ingenting om man inte är motiverad till det. Inte jag i alla fall. För ska man göra något så ska man göra det helt och fullt, inget halv fabrikat!

Hur som helst jag hakade upp mig på "What what in the butt" låten i telefon. Haha. Så nu var jag tvungen att lägga upp den annars får jag den inte ur huvudet.

Tillägnar den till dig Fashion. Även om du inte vill ha den in the butt?




Desperate housewives nu!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0