Jahapp

Kom hem för en sådär, 15 minuter sen. Jobbet gick fint förutom att jag fick "skäll" eller enligt Sofia -En uppmaning:
Jag skulle le mera. Jag fick inte se så ledsen ut. Inte så allvarlig. Ibland vill man bara alternativt sno en rullstol och rulla därifrån eller ta en stol och kasta den på någon. Hihi men det gör man ju aldrig.

Jaha.. Suck.
Tjejorna är på väg hit, i alla fall två av dem -Kanske tre! Det ska bli mysigt, man mår ju som bäst bland dem man älskar mest. Så jag kommer väl att må.. Toppen! :)

Nu ska jag gå och ta på mig en långärmad tröja och laga mat om jag har någon aptit. Allt liksom låser sig för mig just nu. Godis kanske man kan äta till middag, choklad kanske? Nej. 

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Rojano

<3

2009-04-19 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0