Lycklig som en lärka uti aprilsolens sken

 



Nu har jag stekt fläsk som man faktiskt gör när man solar. Har ni tänkt på det? Hur man luktar stekt fläsk sen? Haha äckligt..!
Lite mer färg har man ju fått och det är ju meningen. Så jag är Nöjd (när är jag Inte nöjd?).

Har lite problem, jag vill nämligen lägga upp bilder. Men jag har inga passande?! Får springa runt och fotografera lite känner jag. Något ni vill se?

T H A I        T I T T A       H I T !

My heart just faded away,
but im still feeling okay.
I think he's a little bit gay.
But what do I have to say?
He just ran his way,
and my heart just faded away! 

Song made by Sophia and Mithila.

Kommentarer
Postat av: D

mer bilder på dig när du blir brunare vore ju inte helt fel?

2009-04-25 @ 14:15:27
Postat av: D

Fan jag har ont i hälen! har du något tips hur man blir av med de onda? hmm skumt med hälar vad ska man med den till?

2009-04-25 @ 14:39:58
Postat av: Sophia N

Haha ja du D, jag är en hejare på alla sorts ont vet du. Massage brukar fungera på det mesta. ;)

2009-04-25 @ 23:53:00
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0