mafakka

"detta är en mafakka som skriver. jag är hemma hos Sophia, hon sitter "

-Längre än så kom inte Haga med sin gäst-bloggning igår.

Vi drog oss i alla fall ner till Toalett-huset för att ta det lite lugnt, jag, Roj och Haga. Eftersom att alla andra tjejorna var i sthlm så ville vi också hitta på något. Vettefan om Röj och Haga hade så kul eftersom att de hela tiden använde vårat kod-ord "Det brinner" (berättar dock inte betydelsen eftersom att det är hemligt) men ni förstår säkert endå.

Nu är jag hemma, dricker vatten och åt precis upp sista rutan av min Geisha. Halv snackar lite med systeryster och Dennis och vi funtar (my word, my word, my word!) på att dra till Väsby eller nåt, men jag stannar nog hemma och lyssnar på musik och rullar tummarna... Imorgon är det skola igen. Suck vad kul, har saknat Snurvelbullen(Philip), Elolsosa(Elsa) och Fääsh(Bella)!




Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Aaw, inte ska du behöva sakna mig så! </3

Jag kan ta den smärtan! krossat hjärta (a)

2009-04-19 @ 12:40:53
URL: http://melviona.3w.se
Postat av: HAGA

hahaha spännande om det komer en fortsättning på mitt fina blogginlägg (=

2009-04-19 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0