Mjau voff bää

Vaken är man! Uppe med tuppen. Tihi.

Messade och väckte Beatrice, det var inte meningen att väcka henne -Tänkte inte på att klockan var så lite.
Men men hur som haver, vi ska i alla fall iväg och jag ska göra av med mina sista pengar. Sen är jag bankrutt! Kul kul :)
Då kan jag se fram emot lönen istället, och det är ju alltid något..

Morsan ringde nu såhär mitt i inlägget, det gillar vi inte -Att bli avbrutna menar jag då! Hm, ska nog vara barnvakt åt min lilla kusin i två dagar när min moster ska iväg. Det kan man ju ställa upp på ellerhur?

Nu ska jag yla lite till Savage garden, James blunt, Modern talking och alla andra av mina kära vänner.. sen ska jag iväg och träffa Beatrice!

Bjuder på en finful bild från i somras, påväg till rättvik. Någon påstod att det var ett huvud mellan mina ben, men som ni ser så är det en plastpåse. Inget annat.



Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mor

Hej lilla du... Antagligen slipper du vara barnvakt... Sorry om jag störde... Puss!

2009-04-14 @ 10:34:43
Postat av: A

Trodde jag väckte dig? hmm tack för en trevlig morgon stund

2009-04-14 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0