Morrn!

*Gäsp* Somnade vid tre tiden kanske, fastnade framför en film på ettan -Men minns inte så mycket, antar att jag var för trött.. Minns faktiskt inte ens om den var bra eller dålig eller om jag ens såg slutet. Så antaligen så var den kass..

Annars så vaknade jag av att pappa kom in i rummet och såg att jag låg och sov i deras säng.

 

Och ja, sen kom mamma så det var väl lika bra att gå upp. Hade helt glömt bort att dem ska på "Bilförarkurs" eller vad tretton det heter! Men nu är jag ensam hemma igen, yay!





Solen skiner också... Sola kanske? :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: D

Hehe hoppas din kväll var trevlig då? själv hade jag ett jätte trevligt samtal igår med någon jag tycker jätte mycket om så jag somnade med ett leende på läpparna ska själv sola nu! hörs

2009-04-25 @ 11:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0