Nattliga sms från främmande män

Nåväl, ska berätta för er vad som hände mig inatt vid 2 tiden.
Jag vaknade ur min skönhetssömn vid 2 tiden utan att min mobil vibrerade som sjutton på bordet, jag tänkte att det var min sötis som ville något men det var det inte. Det var ett okänt nummer som messade mig och frågade "Hej vad gör du??" And I was like... SLEEPING!? WHO ARE YOU!? okej ska inte börja prata på engelska nu igen, hihi.

Hur som helst han förklarade att han var Ugglan och jag berättade att jag hette Sophia, hm uggla är mitt favoritdjur, mannen i mitt liv kanske? HAH. Och sen ville han i alla fall ha en bild på mig men jag fick honom att skicka en först...



Jag vet inte vem du är och jag vill inte veta mer.

Efter bilden så kände jag bara att nej nu ska jag sova. Nu får vi bara hålla tummarna på att inga fler skummisar hör av sig till mig mitt i nätterna? Hm.
Bye bye Ugglan.


Btw, nu kan jag lägga upp bilder från mobilen *Yay* Thank you Philip!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0