Operationen

...Gick bra! Fick ha en sån där grön mössa på mig +gröna skyddskläder, som en riktig opertation har! Haha!
Jäkligt drygt var det att behöva gå upp så tidigt men skönt att få det gjort. Det dem gjorde var att de tog bort Fyllda-Körtlar (mysigt va?) i min mun som blivit kvar sedan jag hade tandställning... A blablabla, i vanliga fall har man kanske två körtlar som måste tömmas men i mitt fall hade jag FEMTON stycken, ja!? Ni kan ju tänka er om det drog ut på tiden, låg där och gapade i 1,5 timme innan tandläkaren var klar. Å fyfan vad mycket blod, slangen var helt röd. Usch usch, men det var som sagt bra att få skiten gjort! Och nu har jag bara smärtan kvar!

..Fyra stygn senare...

Funtar på min valborg: Vara hemma med tjejerna and get crazy? (Nykter eller inte, vad tycker min oprerade mun om alkohol, I wonder?)..
ELLER åka till husvagnen och ta det lugnt och låta det läka.. Jag vet inte jag. Men det lutar åt att jag ska vara nykter i alla fall å då vettefan om det är så kul att behöva ta hand om sina packade kompisar? :) Haha åh, det är ju trots allt i morgon..!

Kommentarer
Postat av: Mor

Vill ta hand om dej lilla ynkliga barn... Får jag det? SNÄÄÄLLLA!!!!

2009-04-29 @ 14:51:24
Postat av: Matte....o

åka husvagn

2009-04-29 @ 18:19:48
Postat av: D

Du menar att du har svårt att prata nu då? hmm äntligen något som kan få tyst på dig haha skoja bara, hoppas det inte gör för ont nu bara?

2009-04-29 @ 18:50:13
Postat av: Sophia N

D, hahah! Jo nu är jag Äntligen tyst! Kan knappt skratta ens, livrädd att stygnen går upp då. Haha och jag som älskar att skratta! :/

Pain är det i alla fall ska du veta! :)

2009-04-29 @ 19:15:03
URL: http://sosecret.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jag håller på att göra dig känd bror (:

många frågar om min design ;)

2009-04-29 @ 19:27:46
URL: http://mandyshouse.blogg.se/
Postat av: natasha

hej sötis, jag hörde att du fixade blogg design, eller att du var bra på det :)?

2009-04-29 @ 19:30:04
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0