Städning

Jovars, äntligen tänker ni, äntligen städar Sophia rummet. Mjo, jag har faktiskt hällt upp och ner på min garderob, rätt ner på golvet och sen har jag gjort en hög med "slänga" samt ett par högar till som heter "tvättas", "detta ska in i andra skåpet" och "det här är inte mitt".

Igår var riktigt mysigt tyckte jag, med tjejorna! Vi käkade jäättegod paj och efterätt till det -cheesecake! Samt en hel del annat onyttigt på det. Senare blev det också karaoke såklart. Alla satt och skrek i sofforna "Eye of the tiger" bland annat! :)
Själv måste man ju få skryta med att man slog nytt rekord på Simply the best med Tina T.
Sedan var jag hemma strax innan 12 fast jag råkade gå av på fel hållplats. Haha! Så kan det gå!





Naej nu ska jag återgå till att rensa, fixa och dona!



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=vvmpXpQ-4OM

2009-04-05 @ 19:39:29
Postat av: Anonym

Shit ser ju tok söt ut även när du gör en grimars, du e så fin jag e så glad du finns älskling

2009-04-05 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0