Tatueringen

Först och främst:
Smärtan alla talar om -Är på tok för jävla as mycket överdriven. Det gör inte mer ont än att man drar en nål på huden.

Påvägen till tatueraren så fick jag se mitt livs första Bordell! Synd att det var stängt...





Jag frågade honom om inte ägarna tycker det är underligt när det kommer olika människor och lägger sig i deras säng om dagarna.. Men ingen hade klagat men sen kom jag också på att de har ju ett Hemma-Bordell till grannar.





Jag har ingen bra bild på hjärtat när det var klart, för syrran är ju sämst på att ta kort. Men det kommer. Här är hjärtat inte ens ifyllt än!

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Du har ju fått bilder på hjärtat av Niclas!

Sköna dagar jag haft med dig syster-yster :D

Skit snygg tatuering!

2009-04-16 @ 20:56:25
Postat av: Mor

Skruttunge!

Var är bilderna på den då den var ifylld då?

Den bilden var ju mycket bättre!

Vi ses ikväll, camping....



Kram

2009-04-17 @ 08:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0