Peace

Med en räkning på 876 kronor i handen så känner man bara- Fan alltså sötis, skruttplutteplutt, visst var det värt det? Menar inte att låta ironisk (fast det är ju lite min grej) Men i alla fall, ångrar det inte.
Det var ju fint så länge det varade och den känslan kan man ju få bära med sig.. Det var unikt och fint fastän man hoppats på det annat slut.. :)

Du vinner i takt med att du lär dig och går vidare
och inser att framtiden erbjuder nåt finare.

Tack och hej leverpastej. Ny mening stor bokstav.





Hej hopp fanan i topp! Ja jag är medveten om att mina skor är hemska. Men kan inte ha några andra..!
Ny vecka, ny dag perfekt för nya tag!

Ska satsa allt jag har på att vara med i en novell tävling som anordnats på skolan. Ämnet är:

Lögner.
-Ska jag skriva om dig?
"Mannen bakom rösten."

Oj mitt huvud bara bubblar upp av idéer nu känner jag. Åh det sådär kliar i fingrarna. Hihi! Skoj!

Nu ska jag byta klassrum!

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: THAAAAI

Go for it :D! You can write anything!



Btw, jag älskar love actually bilden uppe i hörnet :')! Så jävla bäst! ... Just like you are :O!



That worked out great :D

2009-04-20 @ 21:11:30
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: D

Snygga skor! haha nice du skriver, sprutar fram ideer ur dig tydligen

2009-04-21 @ 08:12:04
Postat av: Sophia N

Ja förfan, min fantasi är det inget fel på! :)

2009-04-21 @ 10:32:11
URL: http://sosecret.blogg.se/
Postat av: Mor

Tummen upp gumman! Du fixar det mesta, det vet jag...

Hälsar din bästa mamma! =)

2009-04-21 @ 12:14:11
Postat av: Sophia N

Tack tack mamma.

2009-04-21 @ 14:10:07
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0