Vad som händer i mitt liv just Nu:

Sitter och lyssnar på musik, chattar, sjunger, spelar Mahjong samt petar i näsan och försöker rycka bort hårstrån.
Med andra ord jag njuter av ensamheten. Inga föräldrar, ingen hund som dregglar eller luktar illa, ingen jobbig storasyster. Just Me.

Sjunger just nu:
"Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, ingen annanstans."

-Ja det är Sofijah som rappar den låten och visst det låter inte bra. Men fan texterna är ju bra så då överlever man hennes röst! Sådeså!

Har inga planer annars. Just chillin'.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bella

åhh vad skönt när vill du att jag kommer imorrn och stör dig?

2009-04-09 @ 17:56:10
URL: http://miamithisisme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0