Yiha!

 


Har varit med Bella hela dagen, vi färgade mitt underhår så nu har jag både ljusa slingor i håret och brunt underhår (precis som förut).. Juste sen klippte vi snelugg också, varför vet jag inte men vi fick för oss att det var skitsnyggt så ja.. Nu är det liksom en lugg där och den går ju inte att ångra. Lite gulligt är det. Om man vill vara gullig dvs.

Vad har vi gjort idag då?
Lyssnat på musik, kikat på grannarna med kikaren, skrikit, spelat in filmer på mobilen, klippt min lugg, färgat mitt hår, lagat tacos, sjunit karaoke (jag vann).. Just nu sitter jag och spelar The kelly family - I can't help myself. Och sjunger för mig själv. Bella pratar med sin vad det nu är i telefon, så man känner sig lite ensam. Men det vet jag att jag inte är.




Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Al

Du är aldrig ensam :) <3

2009-04-04 @ 00:54:42
Postat av: A

att vakna och ha dig i tankarna har visst blivit en vana, en god vana puss vännen du är magi

2009-04-04 @ 07:26:26
Postat av: Sophia N

A, du gör min dag sötis!

2009-04-04 @ 10:11:17
URL: http://sosecret.blogg,se
Postat av: Sophia N

Al hihi jag vet <3

2009-04-04 @ 10:11:33
URL: http://sosecret.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0