Besök hos Pip syster!

Idag var jag hos Donya ett par timmar, vi tittade på Davids absoluta favorit program Bernard i två timmar, och när vi böt kanal medan Niclas böt blöja på honom så blev han hysterisk, fatta att han märkte att vi bytit kanal innan filmen var slut? Haha stackarn!

Jag käkade där och snackade lite med Pip syster (fråga inte vart Pip kommer ifrån). Och sen blev jag så jäkla trött så jag gick hem, (kan bero på provet imorgon också).. David blev ledsen men han verkade gladare när han fick vinka från fönstret!

Den lille bajskorven <3

Nu ska jag titta på unga mödrar och kika lite på Reporäntan i samhälls boken! 

Have it nice everybody!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0