Busen Birthar!

Tänkte börja inlägget med att gratta busen på födelsedagen! Hoppas din dag blir precis lika speciell som du är! :) 
Så senare ikväll ska jag pallra mig iväg dit på fika, har letat skit länge efter mitt skärp (hehe jag och min oordning) hittade det tillslut så nu kan jag se ut som jag vill se ut ikväll. Pörfekt! 

Annars har jag inte gjort så mycket, varit i skolan till lunch då gick jag och Fashion hem till mig och gjorde pannkakor. Gör aldrig 8 portioner till två personer! Dessutom blev inte pannkakorna lika glammiga och perfekta som det ska bli men gott var det ändå!



Kommentarer
Postat av: Martina

Jag vill ha vad som hellst! Lite bilder där uppe och massa vackert. Och hur F*N gör amn så att det i slutet av varje inlägg står samma sak. TEx som i sandras blogg stog det alltid typ "jaha då var det slut på det här jätteroliga inlägget" i slutet av varje inlägg...

2009-02-12 @ 17:49:02
URL: http://tiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0