Du din tjuvtittare!

Har tagit paus från bloggen, har ni märkt det? Inte jag heller!
Det var i alla fall inte planerat!

Anyways, har en mssa bilder jag måste ta och ladda upp på lite allt möjligt. Men har inga batterier i kameran och då blir det lite svårare. Men det ordnar sig, allt ordnar sig mer eller mindre! :D

Vet ni något skumt jag var med om idag när jag stog i mitt fönster i mitt rum och pratade med momi i telefon??
I huset mittemot såg jag ett par armar som och en kikare, någon jävel stog med en kikare i fönstret och kikade på mig!?!?
Men när jag stog och glodde på honom/henne (hoppas på en han?) så gick han därifrån. Skum kille.
I'll keep one eye opend for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0