En dag fylld med aktiviteter är aldrig fel

Idag har jag gjort så jäkla mycket så ni kan inte ana! Nu undrar ni vart Sophia är och vem fan det är som skriver va? Men det är faktiskt sant!

Jäklar vad jag gjort grejer idag! Först var jag i skolan och fick MVG, sen när jag kom hem så började jag och Sandra att pyssla lite alla hjärtansdag grejer i Cernit (en lera man kan forma och sedan lägga i ugnen så stelnar det). Sen tvingade jag och Sandra pappa att köpa rosor åt mamma (han ger henne aldrig nåt och hon köper alltid något till honom). Så han köpte rosor på Planta-Sket (plantagen för er som inte vet) (Gud vad många () det blev i det här inlägget?).

Anyways, väl hemma så får mamma sina rosor och hon blir jätte glad.
När pappa lämnar rummet viskar hon till mig över köksbordet "Ta den här hundringen, köp något till pappa från mig i valsta! Jag har inte köpt nåt" *Halvt paniksslagen röst* (Det blev en nalle som håller i ett hjärta och en bränd Scotts cd)

Hahaha? Mina päron <3
Jag har köpt en liten grej till mamma och dessutom gjort en nyckelring till min pojkvän (jag och mina nyckelringar). Men den ska min pojkvän få när jag har fått honom, bra va?

Ps. Den mystiske Erik är inneboende hos en bög, dvs han kan vara bög. Ds.

Sorry för ett bildlöst inlägg! <3

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn ett tandsmycke!]

SNYGG BLOGG!

2009-02-13 @ 20:29:04
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0