Ett effektivt sätt att bli känd på;

Vem visste att man kan bli igenkänd genom att sjunga på youtube? Som de här två tjejerna som sitter i badrummet och sjunger tillsammans och vipps så vill miljoner personer över hela världen att de ska sjunga mera. Jag är lite en utav dom, jag tycker att dom är super duktiga. Plus att dom har varit med i Ellen! Och det är ett jäkligt bra program.

Synd att de här två sötisarna ännu bara sjunger i badrummet och inte någon annanstans. Men det lär ju bli ändring på det, för de har ju klart talang! Världen håll ögon och öron öppna för dom kommer ta er med storm!


Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Ja precis, verkar vara många som har det problemet. Jag gillar inte GIF för de ändrar färgerna för mycket i bilden och det blir ofta kornigt :S använder du Firefox eller IE??

2009-02-15 @ 17:10:56
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: THREECHICKS

KUL att någon håller med om der där med Petra Mede! :P

Ha en fortsatt trevlig kväll!!! Kraam

2009-02-15 @ 17:44:59
URL: http://threechicks.blogg.se/
Postat av: eriksson

Sv: Hahaha min musik smittar ;)

2009-02-16 @ 00:44:40
URL: http://nannaeriksson.blogg.se/
Postat av: THREE-CHICKS

sv: Nja.. jag tycker att själva situationen är hämsk. Sen har de ju support från familj och andra nära, och de själva säger att de ska göra så gott de kan. Vilket är bra! xD :)

2009-02-16 @ 16:58:10
URL: http://threechicks.blogg.se/
Postat av: Herman

Det jag gillar är att dom ser så avslappnade ut.

Asså, när dom sjunger så ser det ju ut som att dom sket på sig för tre dagar sen och inte känner det förrens nu för att dom är förkylda... (SPECIELLT HON TILL HÖGER).

Men när dom inte sjunger så sitter dom bara och diggar musiken eller typ kliar sig i nacken, och jag tycker det ser mkt bättre ut än att man sitter och stirrar in i kameran och är helt rak i ryggen. (:

2009-02-17 @ 02:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0