För att jag älskar er


Nu såhär dagen till ära vill jag passa på att hälsa alla mina nära och kära det bästa man kan få! :) 
Jag hoppas dagen blir det bästa för er alla och jag älskar er jätte mycket! 
Pussar och kramar till min familj, mina vänner och mina ragg (haha you know who you are). 
Tack för att ni förgyller min vardag, utan er vore mitt liv dött! Ett liv utan er vill jag inte leva! (menar då både familj, vänner och ragg).

Så ha det bäst allihopa! Men inte bara just idag, utan varje dag! 

Pusshej! Nu ska jag nämligen sminka mig för dagens aktiviteter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sophia, grymt snygg design bruden!

och jag känner för en ny. :$

2009-02-14 @ 19:32:30
URL: http://blackcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0