Ghetto-Änder på Baldergatan!



Ovanför ser ni vad jag har sysslat med här hemma idag, det mellanlandade nämligen 13 änder mellan husen och jag (snäll som jag är) ville såklart gå ut och fotta dom och slänga brödbitar. Det var inte så lyckat för de sprang mest bara iväg och ja, ni ser ju själva -Bilden blev ju inte skitbra den heller! Men jag försökte i alla fall! Och ju mer jag gick i snön ju längre blev jag och då insåg jag att jag fått snö under sulorna på mina käraste träskor! (Chill at home shoes).

Sen ropade mamma "Dom är på vändplanen mitt på bilvägen ligger dom, kan du inte gå ut och prova slänga mer bröd?"
Såklart! Så på med platå-träskorna och ut i kylan igen, med mig hade jag bröd! Änderna blev som galna, de hade tydligen käkat upp allt bröd jag slängde tidigare och dom kom så nära så att jag blev rädd! Haha, dom skulle säkert äta ur handen på mig men det vågade jag inte låta dom göra! Hihi!

Mamma fottade från balkongen, dock inte heller någon bra bild men bra mycket bättre bild än vad jag tog.



Sedan flög de iväg som hastigast och ännu har jag inte sett till dom! Adjö och välkomna tillbaka nästa år! :D

Mamma tittade precis och sa "Det där blev ju jätte bra, de tittar till och med in i kameran " *Mega mamma flin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0