I love it hairy

Haha jag vet hur mycket endel kommer dissa det här inlägget, men jag måste fan säga att en pälskappa i mink är fan skit skönt, man kan gå naken under en sådan och inte frysa ett dugg! Fast man kan ju ha sina invändningar, är inte speciellt förtjust i pälsjackor(eller päls över huvudtaget) men den där kappan var As Jävla Skit Skön! 
Lite stor kanske, men vad gör det? ;)

Syns det att jag har färgat ögonbrynen btw? Haha, slöseri med färg kanske!



Jag vet inte vad min gudmor sa (hennes rock) men hon sa något om att man kunde ha en päls i säkert 25-50 år (minns inte vilket). Så på så sätt är det ju en jätte bra investering att aldrig behöva köpa nya vinterjackor! Men visst, endel kallar det djurplågeri och endel kallar det fashion.

Själv vill jag inte avgöra.

Kommentarer
Postat av: B

Definitivt fasion! I love it! Gimme gimme gimme...!!!!

2009-02-04 @ 00:45:18
URL: http://mandyshouse.blogg.se/
Postat av: Gudmor

Bara så att du vet så är den där pälsen redan minst 50år gammal. Lika gammal som din morsa !

2009-02-17 @ 12:26:10
Postat av: Sophia N

Hahaha ahaa! :O

Inte lika rynkig dock? (Hoppas mamma inte ser detta)(skämt)!

2009-02-17 @ 19:13:38
URL: http://sosecret.blogg.se/
Postat av: MOR

Tack lilla du! Vänta bara tills jag kommer hem! Kram din bästa mamma!

2009-02-20 @ 14:48:04
Postat av: anna

Grymt snyggt!!! Go äkta päls!

2009-03-12 @ 12:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0