Jag ska ta hit en Tysk!

Ja ni läste rätt! 
I maj någon gång så kommer min tysk hit och ska bo hos mig i en hel vecka, what to do?!
Hon/han ska bo hos mig, äta mat med min familj och sova i mitt rum (självklart), själv ska jag sova på soffan, sen ska han/hon följa med mig till skolan och göra en massa roliga aktiviteter. 

Sedan, i september så ska istället jag åka till Tyskland och bo hos min tysk i en vecka!

Så jag har gjort ett dokument på min dator som heter "Att göra med min tysk" där jag har nämnt några saker jag kan hitta på med min tysk:
1. Åka och shoppa i Kista och självklart bjuder jag på lunch (om det är en tjej/kille som vill shoppa såklart!)
2. Åka och bowla med någon annan och dennes tysk (eller flera)
3. Ta en promenad till steninge kultur center och blåsa glas samt äta lunch och gå och titta på slottet

Vad mer kan jag göra med min tysk?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0