Jobba jobba jobba!

Ringde precis Nanna för att höra om vi skulle åka tillsammans till jobbet eller inte, men icke. Hon är på fel sida om Rotebro! Så vi kan inte åka tåg tillsammans men men!

Jag tycker inte om att resa ensam, dessutom åkte jag ju fel förra gången jag skille dit. Men jag får hålla tummarna (mina bästa tummar) på att jag kommer hitta rätt idag. Det vore ju lite klantigt om jag åker fel igen?
Från en sak till en annan, ser ni att bloggen ser annorlunda ut igen?
Det har ju faktiskt gått en vecka lite drygt så jag tyckte att det var dags. Vad tycker ni egentligen?

Nu har jag inte tid för det här mer (Det har jag egentligen men jag vill leka lite viktig och upptagen så jag låtsas att jag har bråttom till att göra något annat!). Jag skriver senare idag när jag har kommit hem!

Kommentarer
Postat av: B

Tycker det var skit ful! =) haha bloggen altså, förra va mycket snyggare!

2009-02-07 @ 21:05:59
URL: http://mandyshouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0