Jobba

Jovars, ska jobba om ett tag. Är rätt trött, sover skit gott i min säng men känner mig typ aldrig utvilad längre. Haha det är lite skumt...!

I alla fall, vette fan vad vi ska få göra idag. Kanske dansa, kanske sjunga, kanske spela spel, kanske måla.. Who knows?
Måla vore kul. Om jag hoppas tillräckligt mycket på att få måla så kanske vi målar? *Hoppas*
Om inte annat så blir det nog kul för idag ska både jag, Nanna och Angelica jobba tillsammans. Like the good old times!

När jag kommer hem vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förmodligen djuprengöring och en ansiktsmask (beroende). Sen kommer jag nog förstöra det med smink, har inte provat mitt nya. Köpte foundation, puder och mascara i förra veckan men har som sagt inte rört dem än. Så kanske sminkar mig..
Då kommer jag förmodligen känna mig fin och ta en massa ego pics, eller bli sugen på att träffa någon. Vi får väl se?


Babay ya'll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0