Lite info om mina grannar


Det här kanske är allmänt ointressant för er? Men vad är inte ointressant i den här bloggen om man säger så?..

Ja som ni vet så springer ju den där Mystiske Erik omkring i Valsta (träffade honom igen, framför mig i kön på ica men det hör inte hit). I alla fall, jag tittar ofta ut ur mitt fönster och kikar lite på vad grannarna i huset mitt emot gör. Och det händer en hel del!

Jag vet inte om dem uppskattar det här, men det är bara säga till isåfall så tar jag bort det!

Hur som helst här är en bild där jag ringat in några intressanta fönster där det händer mycket:



T.ex. längst ner till vänster där så ser ni ett fönster, in till ett kök faktiskt. Där lever en medelålders man vars bästa år förmodligen runnit ut i sanden redan, han lever inte speciellt sunt och det syns på honom. Men han ser i alla fall normal ut och inte sådär pinnsmal! I alla fall, han lider av dåliga matvanor då han äter mitt i nätterna, han liksom smyger omkring där och äter direkt ur kylskåpet han! I can see you!

Sedan har vi fönstret med Förstoringsglaset, där den mystiske personen stod och Kikade på mig, who are you? Det kanske är förståeligt föresten, så som jag glor? 

Sedan högst upp vid utropstecknet, där bor någon partyprisse, vet inte hur han/hon ser ut, men vännerna är i alla fall snygga. Dom är väldigt party glada de där och en morgon hittade jag en brödrost på gatan som de slängt ut på en vild lördagskväll.. Svårt att sova den natten hade jag, men men som sagt -Vännerna såg ju bra ut i alla fall!

Och  vi har också en jätte söt kille längst ner där till höger, också ett köksfönster, han ägnar myket tid i köket och det är föresten nyronverat och inga köksluckor finns kvar. Öppen planlösning liksom. Hur som helst han lever ensam, men han dejtar väldigt mycket och han tycker nog mycket om att imponera på tjejerna han tar hem genom att servera värsta hemlagade middagen. 
Att jag vet så mycket har också resulterat i att han börjat dra ner rullgardinen. Hehe.

Sedan finns det ett fönster där jag har hört om något, opassande som har hänt på köksbordet...

Nog om detta, det är bara lite saker jag kokat ihop.

Kommentarer
Postat av: B

Åh knas ju=)! Medans jag läsat satt jag och undra vad fan tänker dom om dig egentligen? knas knas knas du é knas. =)

2009-02-04 @ 00:47:40
URL: http://mandyshouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0